foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Wrzesień 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So N

IMG 20190531 093227ZAKOPANE

Dnia 29 maja 2019 r. wyjechaliśmy na naszą ostatnią wycieczkę w tej szkole, ostatni wyjazd w takim składzie.... Naszymi opiekunami byli: pan dyrektor Roman Pawelec oraz panie Sylwia Wędroch, Ewa Frączek i Weronika Ziarek. Podczas podróży nie obyło się bez tradycyjnego już wstąpienia do restauracji McDonald ’s. W godzinach wieczornych wszyscy bezpiecznie dotarliśmy do celu naszej podróży i rozkwaterowaliśmy się w ośrodku, odpoczywając po męczącej podróży.

Drugiego dnia, po śniadaniu, wyruszyliśmy na zwiedzanie Zakopanego. W związku ze złą pogodą nasze plany uległy zmianie i ominęliśmy przejście Doliną Kościeliską. Odbyliśmy spacer po słynnych Zakopiańskich Krupówkach zahaczając o charakterystyczne miejsca w Zakopanem. Kolejką wjechaliśmy na Gubałówkę, niestety przez złe warunki atmosferyczne nie mogliśmy podziwiać pięknej panoramy Tatr. Po wykańczającym pieszym powrocie do naszego ośrodka resztę dnia spędziliśmy w swoich pokojach.

Trzeciego dnia pogoda zlitowała się trochę nad nami i, nie zmieniając naszych planów, po śniadaniu wyruszyliśmy na dalsze zwiedzanie Zakopanego. A potem przyszedł czas na wędrówkę nad Morskie Oko pod czujnym okiem przewodnika. W dobrym tempie pokonaliśmy dystans ok. 9 km dochodząc do jeziora otoczonego pięknym krajobrazem gór. Na szczęście podczas drogi wypogodziło się i mogliśmy podziwiać piękne widoki. Wieczorem wróciliśmy na obiado-kolację - zmęczeni, niemalże konając po długiej, ciężkiej wędrówce, ale jakże szczęśliwi i dumni z siebie. Musieliśmy się jeszcze spakować co niektórym przyszło ciężko ( pozdrawiamy pokój nr. 3).

W końcu nadszedł ten dzień, czwarty i zarazem ostatni dzień naszego wyjazdu. Po szybkim śniadaniu i zaprowadzeniu porządku w pokojach spakowaliśmy nasze bagaże i wyruszyliśmy na skocznię narciarską, gdzie wjechaliśmy wyciągiem na samą górę. Po zjechaniu na dół poszliśmy na ostatni spacer po centrum Zakopanego, była to ostatnia szansa na zakupy. Z powodu słynnego korka na Zakopiance w drogę powrotną wyruszyliśmy ok. godziny 12:00. Zatrzymując się na paru postojach szczęśliwie wróciliśmy do domu witając się z utęsknioną rodziną.

Magda Kozieł, Gabrysia Wawerek, Natalia Obroślak

Copyright © 2009 - 2019 Marek Sikora Rights Reserved.