Ułatwienia dostępu

Zespół Placówek Oświatowych
w Borkach
zpo.borki@gminaborki.pl
ul. Wojska Polskiego 25,
21-345 Borki
(81) 857 42 40
609 102 679

W miesiącach styczeń i  luty  dzieci z przedszkola  wspólnie z nauczycielami wzięły udział w kolejnym module programu pt. Emocjonalne laboratoria artystyczne, w których w formie prac plastycznych wyrażały swoje emocje.

Natomiast  uczniowie klas VII - VIII uczestniczyli w badaniu diagnostycznym badającym stan emocjonalny, poziom samooceny, działania, funkcjonowania w szkole, potencjał, mocne strony i obszary do rozwoju osoby uczącej się. W wyniku przeprowadzonych badań każdy z uczestników badania otrzymał informację zwrotną w postaci raportu.

prace plastyczne leżące na stoliku
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
prace plastyczne uczniów na tablicy ściennej
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
prace plastyczne uczniów na tablicy ściennej
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
prace plastyczne uczniów na tablicy ściennej
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
prace plastyczne leżące na stoliku
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
prace plastyczne uczniów na tablicy ściennej
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP
uczniowie siedzący przy żółtym stoliku i wykonujące prace w ramach programu SMP